Konstiga händelser...

I dag när jag läste metro såg jag att den nya tidningen "MUMS" firade sitt första nummer. Dom hade bjudit in en person till att uppträda & sjunga. Allt utspelade sig på Spy Bar här i Stockholm, vem artisten var?
Håll i hatten vad otippat, det var nämligen Åsa Waldau även kallad "Kristi Brud".
Hon bytte Knutby för "Spyan" en kväll!
Konstigt.


Innan jag skulle sova igår såg jag på det 6:e avsnittet av True Blood. Det var avsnittet då Sookies farmor blir mördad. När minnesstunden hölls så får hon ett spel. När hon har lugnat ner sig så säger hon "Hon är verkligen borta." nMina tårar bara strömmade ner för min kind, för det var då jag insåg att min gammelmormor Brita verkligen är borta.
Jag har inte förstått det än.. Jag ville bara lyfta telefonen & ringa, höra hennes röst. Men det går ju inte, det är ingen som skulle svara. Det har snart gått tre månader & jag har fortfarande inte förstått. När börjar man inse att man aldrig mer kan prata, krama eller få goda råd från henne?
Men istället för att sörja så minns jag alla våra minnen & hemligheter vi hade & jag ler.
Vi ses i himlen min älskade Brita!


En grej som verkligen är bra i min telefon & som förmodligen finns i varenda Sony Ericsson mobil är funktionen Track Id. Grym uppfinning, hör man en bra låt på radion eller i affären så är det bara att "tracka" & man får upp artist & låt.

Idag fastnade jag för: Laugh´n´A 1/2- D:A:D

Tack till Sony Ericsson! Lovely.

Nu blir det te & sporten.

 

Godnatt !

Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0