Free falling...

Idag så har jag vart ledig, det var längesen jag var ledig en vardag. Men det var faktiskt skönt.
Vaknade brevid Tingo, mysigt. Åt lite frukost & sen......






Låg jag i sängen & spelade på min gitarr.



Fina fina gamla gitarr undra vem som dig uppfann? (bra poesi jag kom på)




Jag var dj när Madde & tingo gjorde Koregrafi.





Jag tog en kaffe på min balkong & konstaterade att hösten är här.





Fikade på South of Folkungagatan med Karlebo, Tingo & PH!




Karlebo & jag kramas lite. (hon kommer nog döda mig när hon ser att jag lagt upp denna bilden, för det sa hon faktiskt att jag inte fick göra. Oj, hm.. )




Promenad på söker & genom gamla stan .






Jag kom hem & var frusen. Så jag kokade lite te, med mycket honung !





Madde & tingo var på fridays, jag tog vara på min egentid, livsnjutare som jag är.





Så nu sitter jag såhär & tänker på min framtid lite.. Tänker, tänker & tänker.





Sammanfattning: Ledig dag med mycket kärlek.


Over and out/dsdikf


Kommentarer
Postat av: T-bone

Vackra ögon...som alltid! Kul å ses I går, de va länge sen. Kram!

2009-10-09 @ 00:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0