En stad med mycket kärlek.

Igår anlände jag till Skövde. Tingo kom och hämtade mig & vi kikade lite i affärer.
Sen vidare mot Tidaholm & en fika på julius. Det var sig likt. Träffade faster & Bosse.

Hem till familjen, min familj är så fin. Mina syskon är så fina, somnade på soffan med Linnéa. Som jag har saknat henne.
Åt god mat på kvällen. Hem till mLi för att se hennes lägenhet. Hon har det så fint min lilla mLi.


På kvällen var det utgång som gällde. Jag & tingo var hos kömö & hon hade fått en fin liten mage. Nu är det inte så långt kvar tills det tittar ut en liten kille eller tjej. Kömö kommer bli en bra mamma.

Vidare till Alex & Flisa, trevlig förfest. Dom är sig lika :) haha.

Bryggeriet var bra igår, väldigt bra. Träffade hur många som helst. Hårdrock stog på schemat igår, dom spelade många många bra klassiker. Träffade Addisen min lilla bästis. Han ska få följa med familjen nästa gång vi åker utomlands.

Tack för en underbar kväll igår med mycket kärlek.


Nu sitter jag och väntar på att mormor ska komma & hämta mig. Ska bli mysigt att komma ut på landet. Jag gillar landet, det är mysigt oavsett årstid.

Njut av en härlig söndag. Imorgon är det en ny vecka med mycket jobb. Eller just det jag drar till solen ;)

 

Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0