En öl..

...blev två, två blev tre. Ölen blev redbull vodka & synen blev dimmig.

Vilken kväll det var igår, som sagt skulle det bara bli en öl. Men vi tog oss i kragen & sa, varför inte köra på en helkväll ! Jag, madde & tingo satt på högbergs först sen vidare till Emelie på Akkurat.
Vägen mellan Högbergs & Akkurat blev kort, mitt i götgatsbacken så får vi tag i en tuk tuk! Stackars kille att få tre småfnittriga, eller jag rättare sagt väldigt fnittriga. Vi satte oss i den fina fina vita tuk tuken & i rasande fart ner för backen. 40 kronor, billig kille med starka benmuskler måste sägas. Sjukt roligt var det iallfall, sminket rann & min mage blev som ett klot. Skrattkramp. Jag gillar skrattkramp, då vet man att man lever.

Blev en Beck inne på Akkurat, & sen begav vi oss till Patricia, stället nummer 1. HAHA. Nämen det var roligt! Jag dansade så rumpan fick sig en omgång.
Mer av spontana utgångar, lovely!

Tack för en underbar kväll!!




Jag lovar, jag är inte så farlig som det ser ut .

 



Tingo & jag pussas



Fina & berusade tjejer.

Kan vara omslaget till filmen nördarna anfaller.

 



Vaknade vid klockan ett idag. Bra där, då har man sovit bort en söndag till. Men jag & Madde kom överens om att det måste man UNNA sig. UNNA mera UNNA gott folk !
Jag & madde åt även frukost/brunch



Gött, coca cola, oboy, bacon, ägg, majonäs you name it ! Flöööööt!

Men vi har även vart lite duktiga idag också, storstädat & grejjat.

Nu måste jag gå in på svtplay.se & ta igen lite avsnitt av true blood, livvakterna & älskade hatade förort!

Vinjetten till true blood, kan vara den snyggaste som har gjorts. Musiken!

"I wanna do bad things with you"

Godnatt Mamma!

Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0