23/10-09

Antal dagar kvar: 2

Idag jobbade jag sista dagen, nu åker jag & familjen på spa 1 vecka.
Destination: Cypern
Vädret idag: 33 grader varmt.

Sämre kan man ha. Hoppas bara att det håller i sig. För regn orkar vi inte med.




I onsdags var jag, PH & Ph´s syster Hanna ute en sväng. Det blev slirigt, mycket slirigt. Men vad gjorde det när jag var ledig igår. Jag skulle gjort mycket igår. Men istället gjorde jag ingenting. Min huvudvärk var obeskrivlig. Så idag har jag haft mycket att göra.

05.40-12.30 Jobb
13.15 Boka tvättid
14.30 Åkte in till söder med Becca för att inhandla kamera. Blev iofs lite mer. Typiskt.
17.00-22.00 Tvätta, kolla idol, äta pizza
Och sist men inte minst PACKA!.

Klockan är 23.36 och jag har fortfarande inte packat. Så bra Pernilla.
Tåget går från Stockholm klockan 08.10 imorgon bitti. Hur tänkte jag nu?

Jaja, det löser sig :)


Ska bli skönt att komma hem. Se hur Kömö´s mage har växt. Träffa alla mina små hjärtan. Mysa med Linnéa. Imorgon blir det lördagsfika på julius, sen så blir det nog en liten utgång på Lilla bryggeriet i Tidaholm. Får se om det är något nytt där imorgon . Haha.

På söndag ska jag åka ut till Mormor & Morfar på landet. MYS! Laga mat & bli ompysslad innan det bär av till Göteborg.

Nu måste jag ta tag i att packa.

 

Over and out/dsdikf

Just det PASSET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0