Perfect Crime

I dag har jag vart ledig ifrån mitt lilla Thelin´s. Vaknade vid halv elva, mötte upp Karlebo vid skrapan på söder. Tog en frukost på Coffee by George :)
Lämnade in min telefon som krånglar nu igen! Undra gånger jag har bytt nummer nu?!


Kom hem igen vid halv tre, mötte en nyvaken Emelie som hade vart ute & svirat igår! :)

Tvättade lite, vilket var behövligt, sjukt mycket tvätt. Så tråkigt att göra också!

Sen så lagade Emelie mat till mig eller ja.. Oss! Jag fick: Ugnsbakad potatis, avokadosallad med tomat, rödlök & Balsamico. Helstekt fläskfilé som var marinerad med dijonsenap, sambolec & vitlök, till det serverades en MYCKET god champinjonsås. Lite lyx en Tisdag kan jag tycka :)




 



Kocken.



Vårt kylskåp. (ja madde har flyttat)



Jag hjälpte till att duka.

Bästa kocken KK .













Jag är nöjd.


 

Mys.

Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0