No parade.

Ny vecka igen & nya underbara tag !

Haft en sjukt bra helg, i fredags var jag & Karlebo på Högbergs & tog några glas vin. Sen kom Becca & hennes två klasskompisar! Trevligt!













Söta Karlebo in action!



Yeaaaaahh!



Snygg!



Lördagen spenderades för det mesta i soffan med mys! Fram till klockan var halv nio på kvällen & jag började att vakna till liv igen. Finally!
Så vi drog i hop ett gäng tror vi var 14 pers. Hur kul som helst! Vilken kväll! (kul att mina batterier på kameran tog slut Typiskt.)
Vi träffades på Högbergs som ligger på söder, vårt stammishak! I love it! Så om ni inte har vart där så måste ni gå dit!

Tog några drinkar & dansade med konstiga människor! Vidare mot Laroy i en överfylld taxi & en rädd Emile! Tur att Andrea offrade sig & la sig ner i baksättet.

Efter ett par drinkar & väldigt onödiga shots så drog vi vidare till Ambassaduer! Dansade bokstavligen talat brallerna av oss!

Tack alla som var med! Snart gör vi det igen!



Jag i dom populära partyglasögonen utan glas .



Årsta Crew.



Sweet



Ph & Becca



.....



Lilla fina fina Hedro !


 

Roligt med en liten personalfest!

Idag gick jag upp klockan kvart över fyra, så nu är jag trött.

Godnatt & sov så gott.

Over and out/dsdikf














Kommentarer
Postat av: sofia

vem är killen i rutig skjorta?

2010-01-13 @ 20:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0