MMAI

Me myself and I.

Ibland önskar jag att jag hade hittat någon i Tidaholm att dela mitt liv med, bli sambo vid 20 års ålder & skaffa barn direkt efter. Det önskar jag verkligen!

Nu har jag insett att detta aldrig kommer att ske, jag kommer stå själv genom hela livet & se på alla andra som är lyckliga. Det känns bra. Eller bra känns det väll inte men jag accepterar detta. Jag har tänkt...
Jag ska aldrig mera bli deppig över killar.

Detta året har lärt mig massor. Jag har träffat väldigt många killar detta året, dom har inte passat mig men ändå håller jag kvar dom. Jag har dejtat flera samtidigt, jag klarar det inte längre. Jag har vart kär i kärleken.
Från & med nu så är det jag. Det är jag som gäller, inga killar. Bara jag.
Kärleken kanske kommer vad vet jag men jag klarar mig själv.


Så nu börjar mitt nya liv, förhoppningsvis så blir det L.A ganska snart.

Klara mig på egen hand & bara leva livet. Orkar inte bry mig längre.


Jag läser Alex Schulmans blogg ´& tycker att han har världens finaste barn. Vet ni jag serverade hans fru & charlie idag. Så man kan säga att jag har träffat världens finaste bebis :)

 

Tack tjejer för ikväll!

 

Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0