Ledighet.

Vilken helg!
Fredagen spenderades med sambosarna hemma! Idol osv !

Lördagen jobbade jag, hade jätte kul. Världens bästa team Karlebo, jag & Marina.
Hem gjorde iordning mig sen åkte jag hem till Karlebo & drack lite vin. Sen gick vi till högbergs, vi var på g. Haha eller inte. Var sjukt trött.

Söndagen kom jag två timmar för tidigt till jobbet, det kallas f a n . Jag var väldigt trött men jag klarade hela dagen! Skönt!

Lite söndagsmys stog på menyn.

Igår var jag ledig, jag, kk & karlebo var och fikade. Sen senare på kvällen var vi på Vampire Lounge & drack drinkar. Trevligt. Så fick jag hälsa på Jossans nya kille också. :)

Nu sitter jag här & är trött som vanligt nu för tiden. Borde städa, borde tvätta & borde laga mat.

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0