Kvar i något jag lämnat..

I går fick jag ett meddelande av mli. Det stod “Jag dör av skratt” 99 % av våra sms består av just dom orden. Vi sammanfattar det som att vi skrattar mycket i alla fall.

Hon hade rensat bland lite flyttsaker & hittat ett anteckningsblock som vi hade skrivit, jag tror det kan ha vart i åttan eller nian?
En lista på Tidaholms snyggaste killar, & det var tydligen hela 106 stycken!
Jag måste be henne maila över den listan, för 106 killar, i Tidaholm? Ja kanske!

Vad lätt road man var då !
Haha måste få läsa den listan..


I går kväll så kunde jag inte sova riktigt, kollade på klockan. 01.06 . Upp snart började leta lite musik på spotify, har vart dålig på det sen jag kom hem från Cypern.
Då insåg jag, jag har totalt missat Melissa Horn. Lyssnade igenom hennes nya album, slog upp www.letssingit.com. Jag beundrar folk som kan skriva musik & texter. Känns som allt prickade in på mig.

Så Melissa Horn ska jag kolla upp vart hon spelar, det är det värt.

“du håller mig kvar i något jag har lämnat för längesen “ (DJ)


Något som är riktigt tråkigt & verkligen ledsamt är att PH & Becca flyttar i helgen. Vad ska jag göra på kvällarna? Jag vill inte att ni flyttar, stanna hos mig ! Det är bättre här hos mig. Inte i bandhagen, det är farligt där :)




Årsta Crew.


Idag har jag jobbat på fältis, satt kvar lite efteråt med Fabbe & Päivi. Vi ska göra så Päivi börjar simhopp. Det vore en rolig syn må jag säga!
När jag stog & väntade på bussen så kom min älskade PH & slängde sig om min hals. Love!
Så nu sitter man här, hemkommen, duschat, ätit suttit vid datorn lite. Jaha då var klockan redan 22.51 & en dag är åter till ända.

Imorgon blir det jobb 10.30-13.30 i Vreten sen så blir det 15.00-19.00 på St:erik.
Många som är sjuka nu för tiden. Vad gör man inte? Klart man ställer upp :)





Nu har jag tänt ljus i hela lägenheten, hällt upp lite Camomille te. Lyssnar på ballader. Livskvalité kallar jag det för! Jag älskar verkligen det här. Egentid, mys mys & åter mys.

Måste nästan säga att jag har svart bälte i MYS!

Finns säkert dom som inte håller med .. haha !

Hoppas alla har en bra kväll.

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0