Fredag!

I dag när jag kom till jobbet så var det ungefär 300 småkakor att packa, & givetvis så var det jag som fick packa dom. haha. Jaja Emile hjälpte till lite också.

Slutade vid fyra, sen så hände det som inte fick hända, men någon gång skulle hända.
Jag & ph gick vid skanstull, går & pratar lite. Då dyker han upp mr DJ... Våra blickar möttes, jag fick en känsla i kroppen som var blandad. Jag rös, mina ben började skaka. Jag tänkte nog ingenting. Ändå hann jag notera detta: Han hade samma frisyr som vanligt, sin svarta rock, två systempåsar & en MQ påse.
Vi stannade....Blev kort hej hej, mår du bra? Jo jag mår också bra. Ska du ut? Jaha trevligt, du också ser jag?! Ha det så bra..
Eller sa jag ha det så bra? Eller sa jag hej då?
Hm. Jag kommer inte ihåg riktigt. Idag så har jag inte tänkt på honom ett dugg, & åter igen är det som Carrie i sex and the city säger. "Sluta aldrig tänka på dom för det är då dom dyker upp"

Det var två år sedan vi träffades, 1 år sedan det hände. Nästan på datumet faktiskt. Så många gånger jag har gått vid skanstull & nästan önskat att han skulle komma där på gatan eftersom han bor där. Men det har aldrig hänt. Just idag skulle det ske. Man vill ju ändå vara förberedd & snygg om inte annat. Men man kanske aldrig kan bli förberedd. Nej det tror jag inte man kan.
Som sagt, känns lite skönt att det har hänt nu ialf. Slipper jag tänka på honom mer, eller försöka ialf.



Ikväll blir det nog utgång, om jag orkar har inte bestämt mig än.. I såfall blir det jag, PH, hennes syster & ev Reinebo(http://josefinreinebo.blogspot.com/. )
Trevligt !

Jag ska bli mamma :)
Katt mamma alltså !


Ha en trevlig fredags kväll! Det ska jag ha oavsett vad som händer!

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0