En helg.

Varför ska helgen gå så fort? Nu är det redan söndag, & man sitter i soffan & längtar tills nästa helg.

I fredags var jag, Reinebo, PH, Ph´s syrra & anders ute. Först satt vi hemma hos PH & drack lite vin, sen så fick vi skjuts av snälla Danny till Grodan. Drack några glas vin & pratade lite skit. Catch up you know!

Mötte upp Hanna & Anders vid Solidaritet. Dansade lite, drack lite till & lite till. Sen gick vi vidare till White room, det var sådär så vi drog vidare till Hells Kitchen. Bra drag hela kvällen igenom. En jämn kväll, haha eller?

Kvällens kommentar:
PH- Alla killar är konstiga....
Reinebo- Det är bara att ta...
Jag- Jaaaaha.....

Sen krälade Ph på mitt köksgolv, det var kul!



Igår så var jag självklart bakfull, men jag & ph tog tag i livet en liten sväng. Tog med mig datorn till Skrapan för att uppdatera den. Tydligen någon man måste göra, vad vet jag? Jag tog bort lite grejjer härom dagen, & efter det så fungerade inte allt som det skulle. Men vaddå? Hur ska man veta vad man ska ta bort  & inte? Jag vet inte jag är ingen expert på datorer ;) tss.

Satte oss på Cozy & drack en kaffe, skrev lite på datorn. Tog lite kort med Ph´s kamera. Sen så åt vi en god Ceasar sallad. Sjukt gott.
På kvällen så kom Karlebo hit & vi myste till Robinsson, men jag vet inte vad jag tycker om det..

Karlebo" Om jag skulle vara med i Robinsson & inte få mat, då skulle jag börja gråta.. Det vet jag"
Hm, jag skulle nog klara att vara med, bara man inte behöver göra massa jobbiga saker, & ha styrka :P



Vaknade av ett sms idag klockan 12.00, tack Becca för att du väckte mig, annars hade jag försovit mig.
Åkte till jobbet, jobbade faktiskt på St:Erik idag. Det var helt okej.
Ph & Becca kom till jobbet för att hämta mig. Så vi drog vidare mot SF bio för att se New moon eller vad den heter. Inte så insatt i det där. Men det skulle tydligen vara en bra film. Men vi hann inte! Så det blev ingen bio ..
MEN det blev Mc Donalds istället, & jag klagar verkligen inte. GOTT GOTT GOTT!



Bilder från helgen!



Jag lite gråtfärdig efter idol.




Becca sminkade PH.




Rock and roll baby.




Snygga Reinebo.




Vin på grodan.



Cozy




Lite sliten & trött.




Nikon.




I can see you!




Kristall & ljus.



En söt Karlebo som dricker coca cola.




Så nu tackar jag för mig. Imorgon är jag ledig & ska sova ut & mysa hela dagen!

Godnatt.

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0