A milli....

-Lil Wayne.

Jobbade idag på fältöversten, idag hade vi också fått en tårta som det stod "Grattis Ulla" på, men tydligen så var Ballar av stål så nöjda med blåsningen av Jenniiii så dom kom aldrig. Hihi.
Dom hade aldrig kunnat lura mig ;)


Kom till jobbet vid tio, kom därifrån vid halv åtta. Mötte upp Karlebo, Ph & becca vid t-centralen. Vi skulle tydligen hem för att ha vin kväll. Mysigt tänkte jag! Så fort vi kom innanför dörren hos Ph & becca, satte alla sig ner i soffan & däckade nästan. Men vi hade kul på vägen dit iallfall, lite övertrötta allihop.

Det ska bli riktigt sorligt att dom ska flytta från vårt fina fina hus, vem ska jag nu låna dammsugarslang av?

Kvällen har bestått av att jag har duschat, & kammat igenom håret!! Tror inte jag har gjort det på hur många år som helst. Får väll se hur det ser ut när jag vaknar imorgon . Jag vet redan, afro!

God kvällsmat jag åt idag, verkligen. NOT! Två stekta ägg & riskakor med ost smak.

Sett sverige matchen också, men Hamrén i spetsen. Ja vad ska man säga om dagens landslag?




Fabbe faxar...!



Snygg Ph & Snygg Karlebo övertrötta i årsta bussen.



Den ena är värre än den andra.



Vinkväll?



Just det idag när jag åkte till jobbet så sken solen. Mellan gullmarsplan & skanstull så fick jag njuta av den i hela 30 sekunder, sen när jag var vid karlaplan så regnade det. Det gör det fortfarande. Dags att åka utomlands snart kanske? Någon som hänger med?

Nu ska jag dricka lite Camomille te. Sen blir det sängen.

Har sovmorgon imorgon, börjar halv ett ;)

 

Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0