091128

I dag har jag vart ledig, började med att vakna 9.30 & skulle möta Karlebo klockan 10.00 vilket till slut blev klockan 11.00. Vi åt frukost på Gunnarssons konditori i Skanstull. Det är dyrare än Thelins. Jag köpte en ost & skink smörgås, en ramlösa & en kaffe. Jag är verkligen inte en sån som klagar på priset, utan betalar & ser glad ut. Men detta kostade 105 kr. Hos oss hade det kostat 82. Lite dyrt. I tidaholm hade det kanske kostat ja 50?

Men en mysig frukost med Karlebo blev det till slut. Hämtade min mobil som har vart på inlämning i skrapan, sen så gick vi lite i affärer. Försöker hitta lite julklappar, men det verkar omöjligt :)

Vidare till Fältöversten där PH, Becca & Danny var. Dom hade flyttat hela morgonen, så en snabb fika med dom sen åkte jag tillbaka till söder. Köpte en stickad tröja, till mig själv. haha.
Tråkigt att dom inte finns här längre. Jätte tråkigt.

Sen har jag bara legat i soffan & tagit det lugnt. Laddat inför jobb imorgon, 1:a advent. Kan bli mycket. Plus att jag ska jobba med Helena. Mysigt. Kanske till & med få lite julstämmning i år?








Karlebo var en liten pepparkaksgumma idag.









Trött & sliten, årstiden? Vädret?




Nu ska jag se klart på Air Force One som går på femman. Det är faktiskt en av favorit filmerna.

Sweet dreams.

Over and out/dsdikf'


Ps! Förresten tycker jag att min bästa kompis Addisen ska flytta till mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0