Min solstråle.

Idag den 3 maj för 3  år sedan så hade något speciellt. Jag fick en lillasyster.
Hon var den finaste jag hade sett, hennes små fingrar och små tår fick mig att bara le.
Första gången jag fick hålla henne. Svårt att förklara men vi fick ett band direkt. Ett syskon band.
Att det nästan skiljer exakt 20 år på oss var också häftigt.

Från första dagen när jag gick och bar på min sötnos så sjöng jag Björn Alfseliuz "Sång till friheten"
Den låten passade så bra in på vad jag kände, och känner för Linnea.
Hon somnade alltid, sen dess hon var bebis och till att hon började prata, så direkt när man kom innanför dörren så skulle vi lägga oss i soffan och hennes små läppar och hennes lilla röst sa "sung pänilla sunga...." Så där fick jag ligga och sjunga för henne i timtal .Men mysigt var det!

Så idag så fyller min lilla prinsessan 3 år( som jag även är gudmor till ), tiden bara rinner iväg. Pratade med henne förut, hon hade bakat tårta och fått en lekstuga! Och snart så ska hon komma hit till stockholm, så då blir det junibacken, gröna lund och massa mys här hemma! (Jag har faktiskt lite pippi filmer jag med ) haha.

Grattis min lilla Todieeee!! Älskar dig!

    Kärlek!





Nu är det filip och fredrik som gäller och lite camomille te.

Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Mamma och Linnéa

Älskar dig, du är bäst min storasyster. Längtar tills vi ska åka upp till dig i Stockholm. Många kramar och pussar./ Linnéa och mamma

2009-05-04 @ 10:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0