Sol i sinne brun inne! -Rudolf

Idag är det redan torsdag, helt sjukt vad dagarna går. Snart är det helg igen. Men jag klagar inte :)
Har varit ledig idag, gick upp vid tio och storstädade hela lägenheten. Musik på högsta volym och lite shake så går städningen som en dans :)
Kännt att jag har varit riktigt effektiv idag, tvätta har jag också gjort. Så nu ligger man i nybäddad säng. Finns det någon skönare känsla?!
Jag har suttit på balkongen hela eftermiddagen och läst min bok. Har nog till och med fått lite färg i ansiktet. Eller så är det bara inbillning. :)

Madde kom hem vid kvart över fyra. Och hennes kommentar. hahahahahhaa
M:" Det är så skönt att komma hem när du har vart ledig..."
Jag:" Jasså? Vaddårå?"
M: " Ne men det är som att komma hem till mamma"

Hahaha.. Jaha..!


Efter den kommentaren så gick vi och satte oss på balkongen, drack lite kaffe & åt en twix . Yammie! (haha sen när började jag använda ordet yammie) herregud.. haha


Där satt vi och tjatade lite i vårsolen. Förresten så snöade det lite idag, men bara i tio minuter typ . Tack för det!





Har hunnit med att beställa lite ifrån nelly.com också, sjukt snygga kläder. Det blev en bikini och en jätte fin kjol. Nu vill man bara att det ska bli sommar så man kan använda allt, och klä sig snyggt !

Och nu mina damer och herrar, tjejer och killar ..! Jag har fått min ipod touch nu ! Love it! Tack Bank ;)



Nu ska jag försöka sova, jobb imorgon. Besök på kvällen & hela helgen dessutom.
Kommer bli roligt att ses igen :)

Godnatt mamma! Älskar dig!
Pussamuss mormor!

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0