One step at a time.

Aaaa!
Ledig idag, gick upp och gjorde en väldigt god frukost :)

Idag mina damer och herrar ska jag till Cozy och träffa mina tjejer! Och vet ni vad?! Min Yosefina kom hem igår så vi ska dricka vin tillsammans idag! Kommer bli skönt att träffa henne igen, höra på alla äventyr som har hänt i sydamerika !

Just nu är jag så stolt över min mLi, hon är frisör, hudterapeut, Stylist & jobbar på Kicks! Så stolt över dig älskling!



Nu är det snart tre månader sedan jag var hemma och hälsade på familjen. Måste försöka ändra mitt schem och åka hem nästa helg.


Snart är det sommar! Planer måste göras.. hihi.


Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att det löser sig och att du kommer hem till oss nästa helg. Saknar dig såååååå mycket!

2009-03-13 @ 12:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0