Multi vocati sunt...

..Pauci vero electi

Nu var det ett tag sen igen jag skrev.. Har inte hänt så överdrivet mycket faktiskt.

Jobbat och slitit som vanligt. Hihi.

Eller just det..

I onsdags, hm få se den 25:e så skulle jag ju äntligen få se Collie Buddz.. Trodde jag ja, det visade sig att jag och PH var försent ute med biljett köp. Och när vi ringde och hörde oss för så var det givetvis slutsålt. Men vi åkte dit iallafall för att se om man kom in ändå, men icke sa nicke.. Det var typ 70 meters kö, så vi frågade vakterna om det var någon idé att stå i den kön. Vilket det inte var!

En stor besvikelse, och ett hårt slag i magen. Nu när han äntligen hade kommit hit så fick jag inte se honom.. Men jag hoppas att han kommer igen. Och då är det jag som står först i kön : )


Men kvällen slutade inte där, jag och PH gick vidare till stammis stället Högbergs. Tog en drink och blev bjudna på varsin shot, eftersom vi är stammisar. Eller?! Haha. Skulle åka tuk - tuk men hittade ingen när vi väll behövde en. Så det fick bli taxi!



Mot Laroy, skakade rumpan lite till rytmerna.. Haha.. Träffade två italienare som var stört sköna! Hm, va hette dom nu då? Någonting Totti, just det francesco och så något mer.. Aaaaawww!: D Och jag trodde jag förstod allt dom sa, haha och dom trodde nog det också faktiskt. Ganska språkkunnig om man säger så..


Sen vidare till Village, helt okej.. Hahahahhahaha! Vidrig toalett bara : ) Annars inga konstigheter..

PH tog några glas för mycket, och även jag tror jag.

När vi skulle åka hem så gick vi till Mc Donalds.. Eller ja, PH ville ha max så hon gick dit och jag till donken. Jag sviker aldrig donken. Men tydligen så var jag VÄLDIGT hungrig. Jag köpte en Big Mac & co, två cheeseburgare, plus menyn på det.. Och så sex chicken mcnuggets. Drog en cheeseburgare i taxin. Och när vi satt i taxin, så insåg jag att jag hade tappat mitt bankomatkort. TYPISKT!

Invinglade här hemma, la mig på soffan och somnade som en stock!



Vaknade nästa morgon, och såg att jag hade köpt mat.. Haha.. Mmm tänkte jag och åt upp det. Kallt och vidrigt va det, men va gör man inte. Man får tänka på barnen i afrika som inte har någon mat. Så jag käkade upp det i alla fall.

Ringde till PH och frågade vad hon gjorde. Hon var på väg hem tydligen.. MOOOHAHAHA! Konstigt sa jag, för vi åkte ju samma taxi hem..



Mötte upp Ph lite senare, tog en promenad som slutade på en bänk i en park. Strålande solsken, skratt och bakfylla. Härligt, livet kan ju inte bli bättre. Haha!

Berättade för PH att jag hade ringt och spärrat mitt kort, och att det skulle komma inom en vecka...

Då drar PH fram sin SL ficka, och vad låg där?! JO mitt bankomat kort. Hur hamnade det där ? Haha.

Kollade på massa kort från gårdagens härliga spontana underbara kväll. Och konstaterade att det var ju inte jag på kortet, "eller va det? Eller? Nää? Jo? Nää? Det är ju inte jag det är ju skägg!"



Haha många kommentarer den kvällen som...

"En kommentar bara.. Ni ser bra ut ihop assåååå" HAHA!



Tack PH för en magisk kväll! Mer sånt, det gillar vi :) Ulas!!!!



Helgen som var, gick åt till att jobba. Kolla let´s dance finalen osv. Chill.





Semester..

Idag skulle semester lapparna in.. Oj, jag glömde visst det. Har inte kommit så långt i planeringen ännu.

Hm, när ska man ha semester då?.. Ulas?!


Och nu är det bara två dagar kvar tills jag åker hem till lilla Tidaholm. Jag längtar så jag spricker. Min familj! Åh, vad jag har saknat dom. Och mina nära och kära där hemma.

Barnvakt väntar på lördag, sen kanske en utgång?! Vi får se.

Nu ska jag laga lite mat..

Tack för att solen har kommit tillbaka lite igen!

Dagens kommentar: " Dansk kavring.... det är ju gott..." WHAT???!!

Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0