Måste unna oss mera! haha

Onsdag idag va?! Hm, ja det är det ju!

Idag åkte min kära mLi hem till tidaholm igen. Har vart jätte skönt att ha henne vid min sida igen några dagar!
Vi har haft massage, vart ute och druckit vin, käkat palmyra kebab och myst!


igår så var jag mLi och PH på Högbergs och drack lite vin. Mycket trevligt!
Nu kommer det bästa, när vi stog utanför så såg jag en affisch på en vägg...
COLLIE BUDDZ KOMMER HIT DEN 25:E MARS!!! Åh jag är så glad, som jag har väntat och som jag har letat!
Finally! Ska bli jätte roligt, är ledig dagen efter också. How Lovely!



Idag har man insett att det snart är vår. Solen har varit uppe länge och lyst ! Klarblå himmel. Åh jag har massa vårkänslor nu!! Kan inte fatta det att våren är så nära, och sommaren! Och det bästa av allt är att man snart är brun och snygg igen!
Jag och Ph sprang på stan en sväng. Hon köpte två jättefina klänningar på Beyond retro! Yeah!
Sen åkte vi hem, satte på lite collie buddz sen Håkan hellström Och sen Lars Winnerbäck. Satte oss på min balkongen, solen i ögonen och kaffekopp i handen och smed våra planer.. mmmmm planer! Ulas!


Har pysslat i mitt rum idag också blev ganska fint faktiskt!
Ledig imorgon  igen :) Sköööönt! Då blir det städa och tvätta.
Får ju beök i helgen :)

                                                     Collie Buddz

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0