Kings of leon- Use somebody

Tillbaka till jobbet idag, men är nöjd med två dagars ledighet.
I torsdags så var jag med Helena, Nathalie, PH, Jossan & Yosefina på Högbergs. En liten reuinon :) Yosefina som har varit i sydamerika i två månader var så brun och vi andra såg ut som a4 papper brevid. Haha!

Det blev många historier och vi andra berättade vad som hade hänt nu när hon har varit borta, vilket var ganska mycket.. Många drinkar blev det ! Mycket trevligt tjejer !



I fredags när jag vaknade, så vaknade jag av en bekant röst. Det var min Emelie som hade kommit hem efter två veckor i Brasilien. Gissa om jag var glad, hon fick lägga sig i sängen med mig och berätta allt. Se lite bilder, och ja jag var avundsjuk :)
Upp vid nio, pratade och gjorde i ordning oss. In till stan för att köpa en ny mobil till henne. Emelie som har NOLL tålamod köpte sig en samsung med touch knappar! Haha, gick väll fem minuter när hon sa för första gången att hon skulle slänga den i väggen. Det skulle bli många svordomar den dagen om hennes mobil telefon.
Blev bjuden på lunch av Emelie, gick i lite affärer. Efter några timmar åkte vi hem, inväntade Madde för att sen göra tacos och dricka lite vin. Mm det var gott!
Drog på oss snygg kläderna och drog in till Högbergs. Drack några glas vin och öl, vidare till Akkurat. Tack mina underbara sambosar för en trevlig kväll! Och Emelie TACK för att du är hemma igen!



Nu är det melodifestivalen som gäller med vin och Emelie, Hedvig & Sven!!

Trevlig kväll...

Over and out/ Dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0