Underbar helg.

I fredags så begav jag mig till tidaholm. Mötte upp madde i skövde klockan tio och gick till rådhuset för att äta frukost, känns lyxigt att äta frukost på stan!
Köpte present till sanna och blev upphämtad av bridge. Mot tidaholm, med 2400 kronor i böter. Sorry bridge ;)

Väll inne i tidaholm, så kramades jag lite med familjen. Blev upphämtad av tingo. Fikade på lilla julius.
Hem gjorde i ordning mig och gick över till bridge och mli, sen blev vi upphämtade av "taxin" haha, trångt fick vi sitta.
 Upp till sisu stugan på berget, där mat väntade och trubadur! Vilken kväll det var!
Och grattis återigen min lilla sjuksyrra. Du är bäst!






Vakade sent på lördagen och kände hur huvudvärken började tränga på..  Tur att man ligger hemma hos mamma då, mat serverat. Tack och så lite mys med Linnéa på det. Jag drog på mig gummistövlar, regnjacka och gav mig ut i regnet. Fick tillbringa eftermiddagen i en lekstuga, jätte fint hade hon fått det :)
Så söt när hon står där och lagar lite mat. Och jag fick vika ihop mig och sätta mig på en stol som inte ens täckte min ena skinka.








Åkte med mormor och morfar upp till Isse. Drack kaffe. Skönt att träffa henne igen.
Hem och gjorde iordning mig och gick till tingo, vidare till Kömö som bor så fint :)
Alla var samlade igen, så underbart, obeskrivligt. Kvällen var oslagbar!!


Söndagen gick åt till att fika med sanna, hem till familjen sjöquist och kolla på deras hus som dom har byggt upp!
Tackar han där uppe för änglavakten dom hade!

TACK FÖR EN UNDERBAR HELG ALLIHOPA! NI BETYDER MYCKET!

Over and out/dsdikf





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0