Not again...

Vaknar klockan 9.10 att Danny ringer mig och frågar:
"Vart är du?"
Jag mumlar fram att jag ligger hemma och sover fortfarande...
D:" Du skulle börjat jobba för en timme sen..."
J:" Ne jag börjar klockan 11.00 idag..."
D:" Ne, vi har tagit bort 11 tiden, man börjar klockan 8.00"

Tack för informationen. Var bara att hoppa upp och sätta sig på bussen till Södersjukhuset.
Ganska mysigt att jobba där faktiskt. Många läkare, deras händer ser så mjuka ut.. Måste vara handkrämen som gör det!
Blev en bra jobb dag till slut, jobbade med Rajja som är 50+, hur go som helst. Mysig tjej :) hihi.



I går var mitt humör jätte konstigt...
Var på stan en sväng med PH, och jag hittade faktiskt ingenting. Kollade Sverige- Malta på kvällen. Skönt med vinst, men något annat resultat hade vart katastrof.
Har fått se solen lite idag också, Tack!
För nästa vecka på min semester ser vädret inte så lovande ut precis. Ska jag till Göteborg, Oslo eller Tidaholm? Eller rent av stanna här i stora staden...Hm...

Nu har jag vart ute och sprungit lite, gjort några armhävningar och sit ups. Idag orkade jag jätte långt. Lovely! Skönt att springa faktiskt. Innebandy till hösten kanske?



Skattepengarna har kommit också, man tackar för dom extra pengarna. Spara eller slösa? Jag tror ni vet svaret..

Nu blir det dusch, sen bio. Terminator... Kan bli bra :)

Ayoooooo

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0