"Du betalar taxin...

-tack den drar jag av, hörredu du får ha det bra!"

Jaha då var en semester vecka avklarad. Har hunnit med ganska mycket faktiskt även om jag valde att det fick bli stockholm hela veckan lång.
Måndagen var det till att dricka vin med Nathalie och Yosefina som har kommit hem från N.Y . Mysigt, vin på cozy öl på högbergs och några drinkar hemma hos mig gjorde kvällen ännu mera lyckad.

Tisdagen spenderades på mitt jobb. Fika med Karlebo och Danny. Och även lite shopping!

Onsdag styrde jag och becca bilen mot  IKEA och skärholmens centrum för shopping. Hittade ganska mycket fint. På kvällen var det utgång med Nathalie, Becca, Yosefina och PH. Rolig kväll, skön taxi chaffis som lät oss härja i bilen. Mot laroy, sturecompaniet och slutligen white room. Blev en ganska lyckad kväll. Och mycket mat för min del. Hade längtat efter mc donalds hela kvällen, och när jag väl köpte så blev det en big mac och co, 4 chicken mcnuggets och en cheeseburgare. Något ofattbart gott. Hem och slängde mig i sängen hos ph. mys.

Torsdagen så kom mina fina ifrån tidaholm för att fira midsommar med mig i stockholm.
mLi och bridge. Hur glad är man inte att få ha dom?!

Midsommarafton blev det mycket mat, mycket vin och en konstig fest. Men trevligt hade vi det iallfall :)

Igår var det till att slappa hela dagen lång. Förutom mli och bridge som drog till grönan för att se gynning släppa loss.
Och idag så vinkade jag farväl till mina kära, började givetvis att gråta. Känns som vi inte kommer ses på ett bra tag igen..

På torsdag blir det förhoppningsvis Göteborg för hela slanten, andas in lite västkustluft och träffa min tingo .

Städat. Nu blir det sola på balkongen. Kaffe. Mums.

over and out /dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0