World hold on!

Jaha, då var det redan fredag imorgon. Tiden går otroligt fort! Skönt med helg, jobbar iofs men det är skönt folk på helgerna! Började klockan 7.30 idag, mormor ringde och väckte mig klockan 06.00 tack mormor!
Annars hade det varit svårt att komma upp!

Slutade vid 16.30, Ph kom till jobbet och vi åt lasagne. Sen åkte vi till Göta Lejon för att möta upp hennes mamma och pappa. Trevliga va dom:) Så söta så ! Sen gick vi på High school musical, första musikalen jag har varit på, helt okej!

Ph´s mamma:" Vart är vi på väg?" HAHAHA

Nu sitter jag här i soffan med madde, kollar tomb raider, Lägga mig snart, för att snart gå upp igen och dra sig till jobbet!


Nu kommer det.. Det mest konstigaste sms någon har fått tror jag?!
Ulas träffade en kille lite då och då.. Efter några veckor så skickar hon och frågar om dom ska hitta på något spännande.
Får då svaret tillbaka. Håll i er!
"Tja! Jo det är grymt med mig! Har lite väl mycket plugg kan jag tycka. Det där "sjukt spännande" låter coolt... men jag är rädd för att du verkar vara en fin tjej (bra), medans jag verkar vara en aning  oseriös kille(mindre bra).....
Vad tycker du? Peac´nLuv"

Så hon skickade tillbaka
"Jag frågade bara om vi skulle hitta på något roligt, inte om vi skulle gifta oss!"

Whaaaattt??!

Det får avsluta min kväll ..

Just det jag började läsa på en bra bok igår, "Mamma sa att jag var sjuk" Verklighetsbaserande berättelse av Julie Gregory...
Handlar om MBP (Münchhausen by proxy) världens hemligaste och farligaste form av barnmisshandel där vårdnadshavaren, oftast modern, uppfinner eller förorsakar sjukdomssymtom hos sitt barn för att hon själv eftersträvar läkarnas uppmärksamhet.

Läsvärd!!

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0