Välkommen 2009

Nya möjligheter och utmaningar.

2008 var ett väldigt bra år tycker jag. Upplevde massor av kul och tråkigheter. Händelserikt år!!
Tingo flyttade till gbg, mli var här och gjorde Stockholm osäkert. Jag, kk och Laura var på rhodos, mmmm!!
Cypern med mormor och morfar och hela tjocka släkten. Mycket festande har det blivit det gångna året också, sommaren var helt underbar, helt perfekt, sådär som man vill att en sommar ska vara!!

Vi förlorade Lena, isses mamma... En väldigt underbar människa!

Hm, undrar hur detta året kommer sluta.
Jag blir ju 23 i år, det går fort nu till 30 känner jag. Jag har inte levt färdigt det ungdomliga livet än!



Nyår
Jag, Emelie, PH, Mickan och Josefin hade middag hemma hos oss.

Meny

Förrätt: Råraka, med creme freiche, löjrom och kräftstjärtar.

              Tunnbrödsrulle med pepparrot och hamburgekött

             

Varmrätt: Fläskfilé marinerad med olja, vitlök, timjan och honung.

                 Klyftpotatis med morötter och palsternacka


Mmmmm, underbart gott! Spelade lite spel och sjöng singstar, obligatoriskt :)

Tolvslaget firades i Hammarby sjöstad vid vattnet, underbart fint!

Och efter det begav vi oss till Devaiser, slussen!

Lyckad nyårsafton, verkligen!!


Idag har jag jobbat, tjolahopp!!


Nu ska jag njuta av soffan och vad tv:n har att erbjuda! Love it!



Gott nytt år :)

Over and out/dsdikf



Kommentarer
Postat av: fjösmli

ja de va en fantastisk sommar.. me nu får vi se frammåt och snart kommer sommarens dörr stå på glänt. (ja du kanske undrar vad jag gör uppe nu klokan tre? Drack en sån dära Burn energi drink för två timmar sen, och har aldrig varit så pigger som nu, vaa..) Slutsats = Ej Burn vid sänggång MEN gärna Burn vid sänggång med kille. ;) Måste ge dej alla tips jag kan min käresta. Pumpa lugnt med dildo-sven så smöörar jag vidare här.. CAIOO -som du sa utanför mitt fönster efter din bastidejt..

2009-01-05 @ 02:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0