Söndag- med rätt att slappa!

Oh what a lovely day!
Har legat i soffan precis hela dagen, älskar sånna dagar när man inte har något planerat. Man orkar inte svara i telefonen eller prata med någon. Bara vara ensam hemma!

Har legat och kollat på The hills marathon, helt galet! Blir bara mer och mer sugen på att uppleva USA. Men den där Spencer är ju helt dum i huvudet om man får uttrycka sig så. Att en människa kan manipulera en annan människa så.
Va? Allt som kommer ur hans mun är bara BULL SHIT!

Nog om det.. haha!

Igår var jag, jossan & PH i brunogallerian och tog några glas vin, mycket trevligt vill jag säga. Mycket sex prat blev det och roliga kommentarer! Skulle dragit vidare och mött upp Danny och dom, men det blev inte så. Hungern och tröttheten tog över och vi begav oss till mc donalds för en big mac &co och sen en taxi hem. Skönt när man vaknade i morse vill jag säga!
Hatar när hela söndagen går åt till att vara bakfull, den sitter ju i långt in på måndag eftermiddag ibland kan jag känna!

Kallt är det också, blä! Men nu går vi ju mot ljusare tider och vår och sommar, lovely!
Ser fram emot våren och sommaren, känner på mig att den kommer bli något utöver det vanliga!

Har ju lite att se fram emot!

Vad ska man titta på ikväll? Sex and the city the movie eller ligga och zappa framför tv:n?! Valet i kvalet!

Nu ska jag nog luta mig tillbaka igen, lägga på mig filten och njuta av värmen som ljusen ger mig! För idag är jag själv, lugnt skönt och alldeles underbart tyst!

Hoppas ni får en god natts sömn och en bra början på en ny underbar vecka, förhoppningsvis med många goda överraskningar!

Over and out/dsdikf


Kommentarer
Postat av: vem tror du?

skönt att ligga i soffan vi alla pumpat i..

2009-01-05 @ 02:49:18
Postat av: Emeliekk

what???

2009-01-05 @ 03:35:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0