Music makes the world goes round!

Finns många låtar här i världen som berör, som man har minnen till och som man bara älskar.
Som man har dansat tryckare till när man gick i lågstadiet, som man har gråtit till och som man bara har blivit galen av!

Aerosmith- Cryin är en sån låt som får mig bara att vilja ställa mig framför spegeln ruffsa till håret och mima. Har kommit på att det är det bästa låten som gjorts! Helt underbar... Lovely!

Usher- Let it burn min och tingos låt. När vi var 18, åkte runt i twingon och begav oss på äventyr.

Lars Winnerbäck- Svår och jobbig grej min och mlis låt, när våra små tonårshjärtan va krossade. Haha!

Ja jag kan fortsätta hela natten, men nu måste jag faktiskt sova. Har börjar mitt nya liv! hihi






Roliga kommentarer by ULAS!1." Alltså jag älskar hans personlighet. Men det är ju hans snopp det är fel på"

2. "Det är nog mig det är fel på när jag dejtar, jag orkar inte sitta och prata med någon jag inte känner... "

3. "Usch, va äckligt det är med små snoppar. Usch, jätte äckligt!"

4. " Nu vet jag varför vi inte har haft sex tidigare!

- Vaddå? Varför?

- Han har jätte liten snopp!!!

- Jaha... (Lite ledsen och förstående)

5. "Hahahaha, det var ju inget litet hål. Sticker snoppen ut?"

6. "Ta med något bröd! Typ limpa surdeg eller något. Inget gammalt bara! HAHA!"

7. "Möt mig vid sushin om 5 min" hahahahaa





Kom på det.. Det kanske är lite för internt för att förstå. Men lite roligt är det ju allt!

Over and out/dsdikf


Kommentarer
Postat av: PH

jävlar va mkt snopp ulas snackar :):)

2009-01-14 @ 23:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0