Madde hemma, Yosefina borta.

Were to begin?

Va ledig i fredags, och då var det utgång som gällde. Jag, Ph och Rebecka, vilket gäng. Hade lite förfest här hemma hos mig och sen begav vi oss till Yosefinas kompis. Hade väldigt trevligt!
Vid ett så drog alla till Berns, väldigt lyckad kväll faktiskt! Förutom att det blev alldeles för mycket drickande för allas del tror jag allt. Att man aldrig lär sig!

Lördagen blev det pizza, godsaker och film med KK. Ice age 2, så rolig!! Låg i soffan skavfötters mycket mysigt !

Idag har jag jobbat, har vart mycket folk idag. Varmt och hett!! Blä! Sålt väldigt många semlor idag också faktiskt!

Och sen..... då kom yosefina in till jobbet för att säga hej då... Känns konstigt att hon ska iväg igen. Men vilken upplevelse för henne. Plugga två månader i Buenos Aires och sen till New York, hon kommer hem i juni igen. Det blir skönt att få ha henne hemma igen :)

Och nu sitter jag här vid köksbordet, dricker kaffe och skriver i min lilla blogg. Emelie lagar mat och Madde packar upp.
Så nu är vi full styrka här hemma igen. Hon är så fin Madde när hon sitter och pillar med sina saker :)

Började på en väldigt bra bok i går. Smuts heter den! Rekommenderas varmt! Haha

Stackars lilla PH som ligger och är sjuk där hemma, i trappuppgången brevid !
Va hemma hos henne förut och lämnade lite bröd, och en smörgås från jobbet! Varmrökt lax med mango. Mums!

Nu ska jag mysa med familjen .. Hihi

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0