Let it burn!

Kan någon sparka mig i arslet, måste bli lite ändringar?!

Idag är det en såndär dag när jag längtar efter någon eller något.. Jag vet inte riktigt själv vad det är som saknas just nu men någonting är det. Orkar inte hålla på som jag gör!

Här sitter man själv, dricker te, jobbet väntar imorgon, alla måsten.. Kan inte bara någon ge mig en miljon så jag kan försvinna lite.. Åka och bara se världen. Finns så mycket att se, mycket att uppleva, så många människor att möta, så många att hjälpa! Varför är man àvstängd från omvärlden, man kan inte hjälpa alla men man kan hjälpa någon!

Saknar !!

Over and out/ dsdikf

Kommentarer
Postat av: PH

jag vet vad som saknas en bokad resa till USA och en öl! nej inte för mig!

2009-01-08 @ 22:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0