Im still alive but i´m barley breathing...

Just prayed to a god that I don´t belive in.

The script- Breakeven Den nya låten som går på högvarv i min dator just nu.

Värd att lyssna på!


Oj vart ska man börja..

I torsdags satt jag här hemma och skulle precis gå och lägga mig när PH ringde.

PH:"Heeeej, kom hit vi ska ut och festa!!"

Jag: "Ne, det ska vi inte"

PH:" Jo det ska vi visst, vi ska med Danny på hans inspark på Studio 54"

Jag tänkte efter en stund, tänkte att ja va fan jag är ju ledig på fredag, kan ju bli kul när man gör något sånt här spontant.

Jag:" Okej jag kommer över ska bara ta på mig något"

PH : "ULAS"

Hem till PH som bor i nästa trappuppgång, drack ett glas vodka lime. Sen kom danny och vi tog bussen till gullmars, sen tunnelbana till medborgarplatsen.

Kom dit vid 00.15 sprang på toa lite fort, sen började det..


Vi drack sammanlagt under 45 minuter, 1 Fischerman friends, 1 sambucca, 2 vodka lime, 1 öl och en drink. Herregud, att man kan få en sån fylla. Helt sanslöst. Klockan kvart över ett så satte vi oss i en taxi och åkte raka vägen hem. Fick stanna en gång. Haha!!


In här i lägenheten, tappar bort min mobil och väcker Madde som tittar yrvaket på mig, och jag frågar om jag får låna hennes mobil, för jag hade ju självklart lyckats tappa bort den i mitt rum. Ringde en signal och hittade den genast. Sen så somnade jag.


Vaknade dagen efter klockan tio, och tänkte skjut mig direkt när jag vaknade.

Låg och sov till typ sju på kvällen.... Shiit. Jag har varit seg ända tills idag måndag.

Då är man helt slut.




I lördags så mötte jag upp Jossan vid sergelstorg klockan halv tio, hade hur mysigt som helst. Åt frukost, middag och shoppade lite.

Hem för att hämta Madde, åkte till globen shopping.. Fick mig en överraskning. Slag under bältet. Haha. Man lär sig Pernilla!

På kvällen var jag med PH spelade in filmer och grejer. Åt svarta korvar med Pommes och ketchup haha...

Söndagen gick åt till jobb, och idag har jag varit ledig. Jag har bara varit hemma och tagit det lugnt, helt underbart. Lagat lite fisk i ugn med potatis och gottat mig lite :)

Även planerat lite. Ulas!

Nu på kvällen så har jag och Madde kollat på "Bonde Bröllopet" på tv4, haha ja vad ska man säga.. haha

Nu måste jag fixa lite!! planera planera planera!

Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0