Den eviga väntan..

Tiden går så otroligt fort. Det var inte längesen man gick och längtade till att man skulle fylla 18år.
Bli myndig, kunna köpa cigaretter och framför allt gå ut på krogen och festa!
Slippa hänga runt på stan.

När man hade fyllt 18 och tröttnat på att gå ut 2-3 gånger i veckan, ja då gick man och väntade på att man skulle fylla 20. Det var då man fick gå in till systembolaget och köpa det man ville ha, alldelles själv!
Då var det inget krångel att få tag i alkohol, stackars Daniel Sannas kille som innan fick köpa ut och ca 8 brudar varje helg. Haha!

Efter 20 väntade man på att fylla 21, för då kom man in på alla 21- ställen.
Sen så fyllde man 22........Ingenting som man brydde sig speciellt mycket om..

Och nu härnäst, 23 år......23.... Hm....23.... hm..

Fördelar: Kommer in på ställen med 23 års gräns (även fast man har gjort det tidigare)

Nackdelar: Man börjar sakta men säkert närma sig 30!

Det är som alla säger, har man fyllt 20 så går det fortare än kvickt tills man blir just 30 år!




Jag har absolut inga problem med att åldras, ser faktiskt fram emot den dagen man bildar sin egna lilla familj. Verkligen! Och komma på varför man egentligen njuter av livet.

MEN!!!!

Tiden behöver inte gå så fort, jag har så mycket jag vill hinna göra. Och män?! Har jag verkligen tid och viljan till att ha någon? Tänk om jag hittar någon som redan gjort allt det där jag drömmer om, så jag inte alls kommer iväg till att göra dessa saker.
Uppleva en helt ny värld!!! Då kommer jag ju ångra det....Många funderingar just nu!
Jag är stressad dygnet runt, sover endast 4-5 timmar om dagen. Tänker för mycket, vill för mycket, men bara man kämpar så kommer det att fungera till slut!!
Eller???!!!!!

Jag ska ju börja plugga också, när ska jag göra det? Det kommer ju ta 5 år av mitt liv att bli det jag vill!

Ne vill åka till USA & bli GOLDIGGER!!

Och så en öl till dig... ÖL?? Nehe, du tack, inte för mig!! (klassiker jönssonligan)


Como se llamas?

Over and out/ dsdikf


Kommentarer
Postat av: kariiin. *dada*

Jaaa tiden tickar iväg för er 86:or... skönt att man själver har ett år tillgodo.. hahahah. ne skojja. det är ju fan 7 år kvar för dej till 30, lugna ner dej!! jag känner att jag måste komma upp snart och få dej på bättre tankar. Kommer du ihåg den här.. Mli vi får så möe killar när vi är ute tillsammans, vi är nog jävligt snögga ihop. Hahahah... ;) Måste sätta mer 2009.

2009-01-10 @ 13:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0