De´va då....!

Fan, tänkte jag för mig själv när jag vaknade halv elva. Två dagar i rad, försovit mig.. Samma visa denna dag, stress! Inte undra på att man är stressad dygnet runt.

Dagen har flytit på bra, men har längtat hem till min säng. Min underbara säng.

Många planer på gång just nu, mycket som händer just nu. I allas liv känns det som!

Men jag saknar min familj jätte mycket just nu. Mormor och morfar.. Har inte pratat med mormor på två dagar, känns jätte konstigt.
Men snart får jag åka hem tror jag, måste bara bli lite ledig. Gäller att jobba nu så länge man orkar. Spara spara spara..

Saknar faktiskt yosefina ! Men jag tror att hon lever ganska flott och defenitivt gott där nere i sydamerika. I belive i belive!!



Saknar våren och sommaren. Då alla börjar gå ut, det blir grönt! Man hittar på spontana saker, sitter vid norr mälarstrand, dricker rosé. Mmm...


Börjar leva min dröm nu..!


Hemlighetsmakeri.


Over and out/dsdikf



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0