Bella noche..

Åh hade lite svårt att somna inatt måste jag erkänna.. Somnade vid halv sex i morses.. Vaknade klockan halv elva och tänkte, fan!!! Ska vara på jobbet klockan elva. Upp och ta på sig första bästa, satte på kaffe och hällde i min kaffetermos. Borstade tänderna och ringde efter taxi, helt borta var jag, kommer ihåg att jag pratade med pizza bagarn här nedanför, han frågade varför jag skulle åka taxi! Det första jag frågar taxi drivern var vilken dag det var, han sa att det var tisdag..

Jag tänkte en stund.. tisdag.. tisdag.. Just det jag ska ju dricka vin med tjejerna ikväll. Typiskt! Jag var helt slut!!

Väl vid jobbet så satte det igång. Har varit sjukt mycket folk hela dagen, så jag har inte kännt efter om jag har varit så trött. Men nu när jag ligger här i sängen så märker jag att jag är lite trött faktiskt. :)

Vinkvällen var underbar som vanligt, vi åt lite mat också, en stor BIFF med klyftpotatis och massa bea!!! Lovely!
Och berättade om min händelserika helg. Haha. what a life ???!!!!

Haha. Ne sova..

Grattis till Lina som födde en dotter i natt ! :)

Tingo, ja jag säger som jag alltid har sagt, skööööönt när folk är kära.... eller? haha

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0