Addicted.

Jag har blivit spelberoende av Majhong Titans. Är så fruktansvärt kul. Sitter och försöker höja min statistik hela tiden, det blir som en tävling mot klockan och mot mig själv. Ett tankefyllt spel, träning för hjärnan är bra har jag hört. Då tränar man hjärnan inför åldrandet.


19:e januari idag alltså. Det rullar på! Man tackar! Snart vår!

Vart ledig idag, sov läääänge ända tills klockan var tjugo i tolv. Då var det dags att gå upp tyckte jag. Kokade lite kaffe, fil & mûsli och lite nötter. Mums!
Satte på lite musik och dansade framför spegeln medans jag gjorde iorning mig som vanligt. Inga konstigheter?!
Vid halv två så kom Jossan hit och vi drack kaffe och åt Maryland Cookies med små chokladbitar i. Fantastiskt goda!
Gjorde lite manikyr på oss själva :) Jag en fransk manikyr och Jossan målade sina naglar i korall rosa.
Hade som vanligt mycket att prata om, och ja det var om män. Haha. Hon har ju skaffat pojkvän nu lilla Jossan.
Så glad för hennes skull. Så det blev dagens samtalsämne, vet inte om jag kan nämna det här. Men antar väl att inte hennes pojkvän läser det här. Men hon har fått två barn på köpet också :)
Blir ju en helt annan sak då, när det är flera med i bilden, ex och så vidare. Men vi kom fram till att det inte gör någonting, för vem har inte haft ett liv innan man träffar någon`?! Och barnen är ju en del av han, eller det är han!

Nog om det.

Madde kom hem vid halv fem, satte oss vid datorerna lite och softade.
Sen fick jag för mig att jag skulle ta ett bad, väldigt skönt. Och väldigt bra badkudde som vi har införskaffat oss. Rosa uppblåstbar (barbara) ...
Drack lite kamomille te och pratat i typ en och en halv timme med Petter i telefon, det var längesen! Han är skön han! Tror han har saknat mina goa skämt :) Haha!

22.45 redan, jag som skulle lägga mig tidigt. Haha! Som vanligt.

Ne om man skulle ta och spela lite Mahjong titans innan man sover och höja statistiken lite. Lovely!

Sov sött !

Over and out/dsdikf




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0