Tvivel...

Tvivel är osäkerhet i sammanhang som tillit (vari det antar formen otillit), uppträdande, beslut eller tro. Uttrycket 'att tvivla', betyder ungefär 'att ifrågasätta ens omgivning och livserfarenheter. /wikipedia.se



"Det är bättre att uppleva saker man ångrar, än att ångra något man aldrig gjorde"
Har alltid trott på det citatet. Men jag börjar tvivla på det. Jag vet inte vad som har hänt den senaste veckan. Jag har blivit öppen med mina känslor, blottat mig totalt. Jag har alltid varit personen som alltid håller saker inom mig, bra på ett sätt och dåligt på ett annat sätt.
Efter omtumlande dagar inser jag att det är nog bäst att vara tyst gå in i sig själv, och inte låta någon komma innanför mitt skal.
Min försvarsmekanism åker på igen och jag ska bara vara med själv igen. Jag gillade den personen jag har varit nu den senaste veckan. Jag var glad.
Det låter kanske mer seriöst än vad det är. Men jag vet inte....

Man kan inte sitta och gräva ner sig i saker som aldrig har varit. Confuesed


"It takes half the amount of time you dated someone to get over them." /
Charlotte York



Saknar min mormor & morfar!

Saknar min familj!

Saknar mina stöd här i livet!




Ne nu får jag skärpa mig.. Men det är inte lätt.

Yosefina ringde mig igår från Buenos Aires. Kanske blir av ändå! Wiiiiee!

Godnatt...

........jag vet inte.... fan.. tankar..

Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Tingeling

Det kallas tvivel det där som stör. Ja, det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör.



Det ordnar sig.

2009-02-05 @ 15:30:50
URL: http://tingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0