Tom kartong...

Tom kartong tom tom kartong...
Säger ni det fort får ni en skön rhytm.. :) haha

Haft en jobb helg, ganska okej faktiskt.
Fredagen var det hemmamys med Madde med let´s dance och postkodsmiljonären! Åt tacos också!!

Öppnade lördagen, slutade vid halv tre, fort till systemet och köpte mig en flaska vitt. Hem, tog mig ett bad och lagade spaghetti och köttfärsås. Madde var på fest och KK jobbade så jag hade en skön hemma kväll för mig själv. Lade mig i soffan, drack vin och kollade på "Den gröna milen" Hade faktiskt aldrig sett den men den var helt okej tyckte jag!

Idag så var det jobbet som gällde igen. Dagen gick väldigt snabbt, men det är ju skönt, man ska inte klaga!

Dagens oväntade besök på Thelin´s Peter Swartling, och ja han var ganska snygg i verkligheten också!
Så där lite bad boy aktig haha!


Har suttit och spånat lite på en ny tatuering också.. Har kommit fram till en riktigt häftig en, och som med mina andra tatueringar är även denna bara för mig och har ett syfte och en mening.


Och veckans överasskning måste ändå vara Maddes utgång igår. Hon brukar inte vara ute så sent, men vet ni när hon kom hem i morses? Klockan 06.00 och jag är såååå stolt :D

hahaa


nej vet ni vad jag kan inte göra två saker samtidigt, måste kolla på beck nu!

Längtar tills imorgon.. :) hihi


Saknar min familj faktiskt!!

Over and out/dsdikf






Lillebror & lillasyster! Älsk!!!!





Kommentarer
Postat av: Wahlström

Då va vi två som hade ensamhemma myskväll i lördags med Den gröna milen, Vet du hur många reklamsnuttar det va? Jag räknade.. 9 stycken.. Helt sjukt! Saknar dej! Puss Sanna

2009-02-02 @ 13:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0