s.a.t.c

Sex and the city får avsluta min dag :)
Tröttnar aldrig på denna serien!!



Helgen har varit en toppen helg. I fredags var jag bara hemma och kollade på let´s dance med Madde och Sofia. Trevligt!

Lördagen var det jobb som gällde på alla hjärtans dag.
Vilken dag det var, fullt upp, kunderna var faktiskt jätte otrevliga. Och sa många dumma kommentarer!
Men jag och ulas var bäst bakom disken!

Sen var det hem, åt lite mat gjorde i ordning mig.. Sen kom PH hit, vi dansade framför spegeln och drack vin. Sen så fick vi med Madde ut :) wiie!
Så vi åkte först till sogny och sen ambassadöööör..! Väldigt trevlig kväll!! Tack mina vänner!


Vaknade dagen efter med sprängande huvudvärk och ja.. taxi till jobbet.. 400 späääänn!

Kommer in och ser ut som.. Ja herregud va jag såg ut! Förlåt alla kunder som såg mig. Katastrof! Usch!


Hem till Ph för att käka tacooos :) mums. Och så ett avsnitt av mia & klara följt av beck. Lovely!





Och nu ligger jag i soffan och är dunder förkyld. Jag förkyld? Det händer ju bara inte. Jag som brukar vara frisk!
(peppar peppar ta i trä)
Har kurerat mig med massa te och honung!! Packat på mig massor av kläder och bäddat ner mig i soffan.
Här ska jag ligga ändå tills imorgon kväll :) Så efter det kanske jag blir frisk.

ledig imorgon. härligt.




                                                                                  
Linnea                                                                Simon                                                          Benjiiii


Sov sött mina vänner.

Over and out/dsdikf



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0