Jag slutar aldrig..

Att förvånas över killars agerande.
Senast igår satt J och disskuterade sin situation med sin kille.

Förstår inte vad denna tjej har gjort för fel? Hon har värre otur med killar än vad jag har!
Och då har jag väldigt otur!

Så här kommer ett typiskt HMK fall! För er som inte vet vad HMK är, det betyder "Hata män klubben" Sök HMK på facebook så får ni se vad gruppen går ut på! Alla medlemmar är välkomna!



Det började när J var ihop med C. Dom var kära, lyckliga, umgicks mycket men sen.... Så slutade han höra av sig. J ringde och ringde, skickade sms. Ja som man brukar göra när man är flick- & pojkvän..
Han svarade aldrig.. Men efter två veckor så svarade han..
Och J frågade vad han höll på med.. Han sa att han hade haft mycket i skolan. Tydligen så mycket så han inte ens kunde ringa sin flickvän?! Sen frågade hon om det var slut. Och han säger ja... Va?! Då var hon tvungen att ringa till honom, dra ut orden ur hans mun och i stort sett dumpa sig själv?!

Medans allt detta hände så fick hon en ny vän på sitt jobb. En manlig trevlig vän som hon kunde prata med. För han hade också precis separerad. Han hade vart gift och hade två barn. Så mitt allt så fann dom varandra till slut.
J var hur lycklig som helst, och denna gången skulle hon ta det lugnt.
Dom hittade på saker med varandra, hon fick träffa hans bror hon var hemma hos honom och fick se hur han bodde. Han ringde hela tiden och var hur underbar som helst.
Sen för några veckor sen så var han i Thailand, och J saknade honom som bara den. En dag så kom en tjej fram till J på hennes jobb och frågade :
"Såg du M på tv igår?..
J:"Neee.. vaddå..?"
H:" Han var med på semestersvenskar som går på tv4....."
J:" Jaha..."
H:" Hans ex var också med....."

Där började hennes fundersamma tankar..
Så när han kom hem så sa han att hans ex hade kommit ner till thailand för att överraska barnen...

Och nu kommer det..... Jag fick ett samtal av J för en halvtimme sen...
Och J i sin tur för en timme sen... Och gissa av vem?!
M´s FRU!! Ja FRU!!!!

Så han har ljugit för J hela tiden, haft henne som en älskarinna.. Utnyttjad.
Sånt jävla svin rent ut sagt, och J anade ingenting!
Hon litade på honom till 100% Det var ju han som hade stöttat henne under hela C perioden!!

Alltså vad tänker MÄN med ibland?????

Han har alltså tagit med henne hem till DOM  gömt alla kläder, skor och foton som har med hans fru att göra. Han har hälsat på J på jobbet med hans barn!
Jag är så arg just nu..

Jag skiter verkligen i om jag blir olycklig, men när det gäller mina vänner och min familj. Ingen ska behöva vara olycklig, ingen ska behöva gråta över någon kille och ingen ska behöva utnyttjas!

Dom är så FEGA också, för min egen del så har DJ tagit bort facebook. Han finns inte med någonstans. Rädd för att jag ska säga något till hans flickvän kanske? Vänta du bara... Egentligen så ska inte hon behöva leva med någon som är otrogen.. Och speciellt inte vart otrogen på det viset. Så ska man hjälpa en tjej i nöd?? Jag hade velat det! Visst man blir ledsen och sårad, men är det bättre att vara med ett dumhuvud? Och inte veta något?

Man börjar ju undra.....

a.. jag vet inte..

over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0