I know that i´ve got…

Issues, but you pretty messed up to!. Kelly Clarksson

I dag har jag bara legat hemma i soffan, med snorig näsa, feber och yr i huvudet. Kurerat mig med c-vitamin och te. Måste vara frisk till helgen. ULAS!

Men verkligen är tillbaka imorgon, här får man inte vara hemma när man är sjuk inte. Bara att bita i det sura äpplet och jobba. Le Le Le mot kunderna!

Det enda positiva är att jag får jobba med älsklings J imorgon! Kommer bli fantastiskt roligt! Hon är glad jämt, så skulle jag vilja vara, glad och alldeles underbar. Trevlig mot alla och ser livet från den ljusa sidan.



Jag undrar en sak, när man är sjuk.. Då känner man sig så liten, man vill bara ligga hemma hos mamma och bli ompysslad. Men sanningen är den att min mamma bor 40 mil härifrån. Så lätt är det inte. Men jag har min mamma så jag ska inte klaga. Min mamma och mormor är mina stora förebilder här i livet. Älskar dom så otroligt mycket! Gammelmormor också, kommer ihåg när jag och hon lekte i hennes och gammelmorfars trädgård. Hon bakade alltid schack rutor, och mumsiga kanelbullar. Vi hade en brödkavel som vi virade in i små kökshanddukar och låtsades att det var en liten docka. Tiden går så otroligt fort, nu är Brita (gammelmormor) 90 år och jag är 23. Vart tar tiden vägen?! Återigen minnen...!




Nu är det februari, snart mars och sen april.. Sen så är det vår! Lovely!

Fick en glad överraskning igår också. Jag vill jag hoppas på detta mli! Äntligen återförenade! Nu är det bra med oss... Haha!


Saknar. Tänker. Drömmer. Hoppas. Älskar.





                                   

Här är en annan kvinna som är en stor förebild! Världen behöver sånna som henne!

Over and out /dsdikf


Kommentarer
Postat av: mli

yes babe nu är de verkeligen bra med oss! vill vill vill..

2009-02-20 @ 01:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0