Camomille...

Te är gott! Jätte bra att dricka innan man ska sova, man blir skönt avslappnad!

Igår så var jag, PH & jossan hemma hos PH och hade sushi kväll. Mys. Tända ljus i hela lägenheten och en filt på golvet!
Lovely! Satt och pratade om allt möjligt som vanligt. Mycket att prata om! Händer så konstiga saker just nu .. Haha!
Sen åt vi godis och satt och kollade på "MIA & KLARA" Så underbar serie, skön humor. Aaaaa!
Sov på ph´s soffa och hon låg och snarkade hela natten! hihi



Idag har jag varit ledig.. Skönt!
Har varit på en gratis fika och busstur med Madde!!!!!!! HERREGUD!
Roligt att skratta åt när vi blir gamla madde ;)

Nu ska jag sova. Upp klockan halv fem, aaahhh så jobbigt! Men jag får sluta tidigt imorgon iallfall. :)

Godnatt !

Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: PH

så högt snarkade jag inte ;)

2009-02-12 @ 18:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0