Bus med Ulas!

Oj, har inte skrivit på några dagar nu igen.. Men som sagt, har jobbat, vart sjuk osv.

Helgen spenderades i Västerås med PH. Lovely!
Åkte dit i lördags, kom dit i snöovädret, upp till PH´s syster och pojkvän i deras fina lägenhet.
En vindsvåning, bland alla snöklädda gamla hus, små röda trähus. Jag kände mig som hemma.
Sminkade oss, tog på oss kläder och dansade galet framför deras stora spegel.

Ramlade runt på golvet och vi var allt och lite till!
Hanna kom upp och hämtade oss, sen var krogrundan igång. Nu ska vi se om jag kommer ihåg alla ställen... vi var på Tabasco, Pluto, någonting och till sist Blue Moon bar. Dansade till schlager och drack goda drinkar. Snurrigt.

Vidare på efterfest, Ph´s syrra sa "VAD NI ÄN GÖR SÅ ÅKER NI INTE TILL FRÖSÅKER PÅ EFTERFEST"
Och vart hamnade jag och jossan, jo i en taxi till Frösåker som låg mitt i ingenstans.
Vilka folk. usch. haha.
Summering av efterfesten. konstigt. taxi språng. lyxhus. massa konstigheter. kyssar och dans.

Kom tillbaka till Jossans syrra vid halv sju på morgonen efter en taxifärd på några mil och massa hundringar fattigare.
Somnade som en stock. Kallt.



Vaknade vid 14.00 på söndag eftermiddag med sprängande huvudvärk, och illamående. Men jossan var pigg, dom gick ut på stan en sväng. Kom hem med MC Donalds till mig :)
Jag låg kvar i sängen till klockan 17.30, rolig gäst jag är. Haha.
Upp duschade och gjorde i ordning mig. Taxi färd till Västerås Hallen, med Hanna & Anders. Fick billjetter till Håkan Hellström. Sååå underbar konsert! Helt otroligt!
lååååååång promenad tillbaka in till centrum, men som vi sprang och konditionen finns där trots allt!
Lagade tacos och såg på någon konstig film.. hahah...

          
PH                              Hanna & PH                            Ph & Jag              Snöklädda tak                   Håkan Hellström



Åkte tillbaka till Stockholm i måndags, direkt till jobbet.

Sen så var det semeldagen i Tisdags, mycket folk och många semlor som såldes. Jag själv gillar inte semlor, men en chokladsemla med vaniljkräm gick ner som hastigast bakos sopsäcken. haha!

Och nu sitter jag här... vilken dag är det?! Just det Torsdag, är ledig idag. Har plockat i ordning lite här hemma, betalt räkningarna, och nu 'är man typ på noll igen. Åh, just det nytt tunnelbane kort idag också... 670 kronor.. skit.
Jaja, man har det bra ändå!

Igår åkte min kära KK till Brasilien, hon borde vara framme nu. Hon åkte själv ner för att träffa en kille. Haha!
Undra hur flygresan gick, hon är jätte flygrädd. Men hon ringde mig innan hon skulle lyfta, då satt hon själv i en bar på Arlanda och drack vin, vuxenpoäng!
Men det kommer gå bra. Lite orolig är man.. Men det går bra..

Nu ska jag ta på mig och åka in till stan för att spendera mina pengar.. Money money money!


Ha en bra dag, Solen tittar ju fram. Härligt!

Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: PH

hahaha mkt bra sammanfattning av helgen :)

2009-03-01 @ 21:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0