So fresh and so clean.

Hade ställt klockan på halv tio för att ha god tid på mig till jobbet. För att se lite fräsch ut för en gångs skull, men icke. Det tog 1 timme & 20 minuter för mig att komma upp ur min säng.
Stressade iväg till jobbet med ögon som såg ut som två pisshål i snön som KK brukar säga.

Men dagen har vart bra ändå, har haft låååååååång kö hela dagen. Jobbat två stycken, jag & fabbe är ett bra team. Det går undan när vi jobbar, särskilt idag!



Hem ringde på grannen för att fråga om jag fick låna dammsugaren, eftersom våran har gått sönder.
Det fick vi, det var en annorlunda dammsugare. Man fick fylla den med vatten, men jädrans va bra den var. Ska nog köpa en sån, den är nog från 80 talet. Är det någon som har en till salu så hojta gärna till !
Det tog hela två & en halvtimme för mig & KK att städa lägenheten. Vände uppochner på varenda pinal här hemma! Bakom soffan, bakom byrån, bakom allting i stort sett. Det man annars brukar fuska lite med!

Det är ganska roligt att städa, förutom en sak. TOALETTEN! Det finns inget värre, sjukt äckligt. Men klorin är min bästa vän, tyvärr är det inte miljövänligt, men någongång får man väl vara lite självisk?
Jag menar, jag måste få skrubba rent mitt badkar & toaletten med klorin. Döda alla bakterier som kommer i min väg. DÖÖÖÖÖ!

Skönt när det är gjort iallfall!




Marléne från TV4 borde vart här & hjälpt till.




I morgon får jag fin främmat ändå ifrån Tidaholm. Min andra hälf mLi kommer hit med hennes pojkvän. En liten middag här hemma för att sedan möta upp PH & co. Vidare till EGO!

Ses vi där?





Men först ska jag jobba, 11.45 -17.00!! Sen hem för att duscha & svira om till nyårsoutfiten!

Nu är jag helt slut! Skulle kunna somna sittandes här i soffan & vakna av en stort hav av dregel!

Sov så gott allihopa.

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0