Saknad & Längtan...

Att så små saker kan få en att sakna.
Som en doft, en bild, en låt eller smak.
Minnen är det finnaste man kan ha. Jag gillar minnen!
Jag gillar att skapa minnen & behålla dom.

Jag gillar också att längta & ha en längtan.


Just nu längtar jag efter Tidaholm, småstadslivet. Alla kompisar, min familj & små saker som att gå till konsum. Jag vet det låter dumt, vem vill gå till konsum?
Turbinhusön, alla sena kvällar, att åka många varv runt hela stan & lyssna på musik. Alla galna förfester som vi hade, alla vi tjejer som var.

Men jag trivs här i Stockholm. Jag har funderat på om jag någonsin kommer flytta tillbaka, kommer jag det? Just nu känns det inte så.



Jag vet inte varför, men min längtan om att hitta den "rätta" & skaffa barn har också vuxit sig starkare. Jag har drömhuset framför mig, jag vet exakt hur det ska se ut.
Vitt stort trähus, stor glasaltan mot havet, sovrum på övervåningen med balkong. Vita väggar, vita sängkläder, vita gardiner, röda rosor i fönstret. Mitt skrivbord ska stå mot fönstret. Där ska jag sitta & skriva. Jag ska skriva böcker, en efter en. Vill ha någon som jag kan dela mitt allt med, tankar, vardagen, minnen & hela livet med.
Vakna upp brevid någon & känna kärlek varje morgon. Bara le & vara lycklig för att jag har just honom.
Vi har varandra & få uppleva livet tillsammans.
Dricka vin, sena kvällar & djupa disskutioner.

Sitta vid havet, fota, tänka & drömma mig bort.

Jag älskar att drömma, utan drömmar finns det ingenting.



Nog om det. Jag & KK har ätit tacos. Mysigt.
Sen har jag fotat henne & så fotade jag mig själv igår. Jag gillar att fota helt enkelt.




Emelie.





Sambon då.. finer seeee...



Jag är en färgklick.




"Most times i cry"




..



Nu ska jag sova efter en kopp kaffe, smart drag. Dricka kaffe när man ska upp tidigt.

All kärlek till er där hemma!

Over and out/ dsdikf

Kommentarer
Postat av: asdf

Head on. Riktigt bra skrivet! Om man ändå va mannen som gav dig detta..

2009-12-13 @ 01:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0