Old School..

När man bor långt ifrån sina vänner så tänker man ofta tillbaka till tiden då man bodde i Tidaholm. Jag kan få sakna-attacker ibland. Idag har jag en sådan, vi hade det så roligt ihop, när vi var 12 tjejer, som faktiskt höll sams för det mesta. Roliga fester jämt.
Det är bara två år sedan det var så.

Så idag är det en nostalgi dag.. Jag minns tillbaka & ler. Ler åt dom bästa!





Jag på balen 2005. Då vi gick ur vårat härliga HR.  Vi gjorde mycket roligt ihop. Bla en resa till Milano.








Jag igen.






Jag i Båstad. Jag & Kömö gjorde en tripp i lilla Twingon. Sov på mellbystrand på en parkering. Haha






Tingo i sin röda lugg & Anna som jämt ville gå till brygget innan klockan 22.00 nu har hon en son, lilla Albin!








Jag, Bridge, Jenny, Tingo & Isse på deras 20 års fest på bryggeriet.






Tingo, Bridge, Kömö (som bli mamma i februari) & Sanna.






Jenny, mLi, Emma KK, Emelie KK, Sanna & Laura..!






Jag saknar er alla! Love!




Idag är jag ledig, & snart kommer Madde hit.
Sen blir det att springa på stan ett tag för att hitta inflyttningspresent till Karlebo.
Ikväll blir det fest med "Sjuka Thelins familjen" för Karlebo.


Hörs sen!

Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Tingeling

haha, vilka hemska bilder. men ja, gud va kul vi hade.

sen kan jag tillägga att det INTE var vår 20 års fest. jag ser alldeles för pigg ur ser du väl :)



löööööööövh!

2009-12-04 @ 20:21:28
URL: http://tingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0