Neeeeeeeeejjjj!!!!!!!!

Idag har jag vart ledig, ställde klockan på kvart över nio, vaknade.. Somnade om & vaknade igen klockan 12.30. Det var den dagen det. Ätit massa gott till frukost/lunch/brunch.

Har lyssnat på massor av bra musik & dansat framför spegeln. Fick ett ryck & gjorde mig hyffsat snygg. Sen gick jag ner till Ica. Ut genom porten & möts av..... SNÖ!! SNÖ!!!!!!!!!!!!!
Jag var taggad på att gå ut ikväll men icke, nu ska jag gräva ner mig i soffan & inte gå ut mer idag. Jag gillar inte snö, det enda positiva är väll att det bli ljust ute, men vad mer ska det vara bra för.
Så imorgon om jag vaknar & det är snö ute, innebär det att sl kommer ha problem med tunnelbanan, eftersom dom varje varje varje år har det. "Oj nu blev det snö igen, hur ska vi lösa detta...?" Massor med förseningar osv.

Men får vara glad att det kommer snö överhuvudtaget nu för tiden. Snart kommer det ju inte finnas snö, iallfall inte här. Dom har ju sagt att om några år så kommer dom ha vinodlingar i skåne. Sånt klimat kommer vi få.
Kanske dags att göra något åt det? Eller ska man säga som Anna Anka, det är redan försent att göra något åt det. Ne, mer miljövetande tack!




Ph & jag i spanien -09. Lovely!


Nu ska jag slappa lite till. Måste slappa mer i våra liv karin!

Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0