Måndag igen..

Redan Måndag igen. Helgen har gått lika fort som vanligt.
I fredags var det som sagt inflyttningsfest hos lilla fina Karlebo.
Vi köpte massa presenter till henne, & jag tror att hon blev nöjd faktiskt!

Var en väldigt rolig kväll, blev lite sen bara. Somnade vid halv sju & gick upp halv åtta för att åka & jobba. Men jag klarade hela dagen, jag var faktiskt pigg!

Tack allihopa för en skön kväll!





Man fick långa sugrör hos K.





Fina Karlebo, min fru & Nathalie.




I lördags efter jobbet var det bara raka vägen hem för att sova & äta lite pizza. Helt slut i kroppen!

I går så jobbade jag, det är faktiskt roligt att jobba helger!


Nu är det måndag igen & jag är ledig. Ytterligare ett steg närmare julen. Jag har önskat mig en kamera. Tror inte jag kommer få det, det är dyra saker.

Vad önskar du dig?


Nu ska jag äta frukost hihi.

Over and out/dsdikf


Kommentarer
Postat av: ja, vem tror du liksom, vaaa?

Jag önskar mej tomas sabo smycken, det tycker jag skulle passa fint på mina vackra handleder, ja alltså jag önskar mej de armbandet som man kan samla fina berlocker på. :) Också önskar jag mej ett våffeljärn faktiskt för de tycker jag är slurp, smask är roligt och gott!! sen vet jag inte mer.. men när jag kommer på då kan jag skriva mer vad jag önskar mej. om du vill förstås??

2009-12-07 @ 18:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0