I jakten på den perfekta julklappen.

I lördags skulle jag & Ph gå ut på stan för att leta julklappar. Vi gav det en timme, sen var vi uttråkade & åkte till söder för att äta mat .



Ph.




Moi.



Jo förresten, jag hittade två julklappar till mig själv! Två snygga tröjor från Zara.

Är det någon som är klar med alla julklappar?

På kvällen var vi ute. Slutade med ganska mycket dricka.
Söndagen bjöds på massor av  slapp i soffan! :)



Idag har jag vart ledig, så jag har vart på stan med Ph för att hitta julklappar som sagt. Hittade inget idag heller. Så vi lunchade istället. Så nu har jag duschat, ska snart packa & sen sova. Upp halv fem för att åka & jobba några timmar, sen har jag två timmar på mig att hitta julklappar i Fältöversten. Det fixar jag lätt.
Sen bär det av till mitt fina fina Tidaholm!



Sov så gott & du.... God Jul !

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0