Ger man lite..

Så tar dom hela handen, eller vad är det man brukar säga?
I allfall om man heter Emelie KK. Som sagt så gillar inte jag att julpynta, tycker bara det är jobbigt att ta ner det sen. Men Emelie fick sätta upp en adventstjärna & två adventsljustakar till slut. Okej, fine! Och ja jag erkänner att i tisdags när jag kom hem & det var mörkt ute så tyckte jag att det var mysigt. Det kändes varmt att komma hem! En mysig känsla! Kanske finns hopp för mig med?
Jag ska iallfall pynta när jag får familj & barn :) 




i

Ganska mysigt va?



Jag sa till Emelie att den 25:e så åker det ner, vem vill ha det på nyår? Då ville hon ha pyntet till den 2:a januari. Jag kanske går med på det också. ( Ne det gör jag nog inte) Sen blev det tal om julbak, glöggafton osv. Det är det jag menar ger man lite så tar dom hela handen till slut! Så.... Någon som vill ha en Emelie KK i julklapp? hihi.



Ne skämt åsido jag måste få tillbaka min julkänsla. Men det är aldrig snö längre, ingen julgran & inga paket under granen. Okej mitt nästa projekt är alltså att ladda inför julen. Få bra Julstämmning!
I Love Christmas!!! Haha.



Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0