Att ligga.

Att ligga i sängen med vetenskapen om att det snöar ute, det yrar omkring & blåser. Det är skönt.
Jag vaknade vid nio idag, men har legat & snoozat tills nu, ringde till jobbet & frågade när jag började, kvart i tolv, eller halv ett. Svaret blev halv ett! GÖTT!
Så nu ligger jag i sängen & tittar ut. Jag vill inte lämna min säng idag, särskilt inte så länge.
Som sagt börjar jag halv ett, men idag har vi extra öppet tack vare att köpcentret har öppet längre nu kring jul. Så vi stänger 20.00 idag.

Vi kommer komma därifrån vid kvart i nio kanske?! Hemma 21.30, ska äta, duscha. Sen ska jag upp igen vid kvart över fyra för att åka till jobbet. Sen har jag gjort mina 8 dagar. Skönt! Ledig i två dagar. Sen åker jag hem till Tidaholm den 23:e. Ska bli mysigt!

Synd bara att mLi inte ska med ut på juldagen. Måste jobba mer mLi :) haha.




För övrigt fick jag ett grymt roligt sms igår där det stod.


"Vi börjar bli riktigt gamla Pernilla.. Riktiga sånna MILF börjar vi bli.  Jaaa för du är väl gravid säkert & det dröjer  la inte länge innan jag blirt så som jag sexar nu efter vibratjanen...
Jag orkar inte med oss!!!! Och jag orkar inte med julstressen framför allt, de är ett jävla spring kan inte folk bara koppla av lite..  Ta en prun (cigg) .. Även köpp. Fint de!"

På västgötska . haha. mLi !


Nu tryckte jag på någon konstig knapp så texten blev jätte stor. Typiskt.

Nu blir det kaffe sen måste jag dra mig iväg till arbetet. Måste jobba mer känner jag :P

Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0