Sista Måndagen i Aug-09

Lördagen bjöd på en mindre variant av utgång med PH & becca och hennes kompisar.
Vi var på något ställe och drack några öl. Var väldigt trevligt.
Mötte upp Erik och Harry som hade gått vilse. Haha, men till slut fann vi varandra och dom fick en sovplats på våran soffa. :)

Igår var det en underbar slappdag, jag och kk låg i soffan hela dagen. Åt pizza och körde film marathon i form av "Män som hatar kvinnor" & "Gangster".


Idag skulle jag vara uppe med tuppen eftersom jag är ledig & har en del att göra idag. Men nej då, jag vaknade klockan halv ett. Så nu är det lite oroligt här i lägret här. Haha.
Alldeles strax kommer Karlebo med lunch till mig, så vi ska mysa lite och prata lite skit. Sen ska jag tilll Södersjukhuset och texta några skyltar. Sen blir det till att kolla upp min nya arbetsplats i Solna. Ska bli spännande att se. Men jag kollade upp min resetid till Solna igår. 45 minuter med tunnelbana och buss och alla väntetider. Så där måste jag säga.

Men vi får ge det en chans.

Nä nu måste jag rusa.



Karlebo "Tjejen med ett hjärta av guld" & jag.



Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0